نقاشی ساختمان با نازل ترین قیمت چهت اطلاعات بیشتر با شماره ی : 09354050910 تماس حاصل فرمایید و اعلام کنید که از طرف سایت زنگ زده اید

تومان

نقاشی ساختمان با نازل ترین قیمت چهت اطلاعات بیشتر با شماره ی : 09354050910 تماس حاصل فرمایید و اعلام کنید که از طرف سایت زنگ زده اید

تومان


نوشته شده توسط : علی

بلعیدن مایع منی - دیدگاه علمی پزشکی و دیدگاه شرعی

 

دیدگاه شرعی  بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :
خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع اسلام منی از نجاسات است و خوردن نجاست حرام است. که البته  همچون سایر احکام اسلام درمورد سلامتی این حکم نیز به شرح ذیل منشاء پزشکی هم دارد .


دیدگاه علمی و پزشکی در زمینه بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :
به نقل از دکتر شیخ السلامی : مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد.

همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد.
در صورتی که فرد بیماری آمیزشی داشته باشد نیز باکتری ها و میکروب بیماری درون این مایع به وفور یافت می شوند و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به راحتی در آن رشد و نمو می نمایند. اگر فرد سالم بوده و هیچگونه بیماری نداشته باشد خوردن مایع منی باز هم موجب اختلال جدي در عملكرد دستگاه هاضمه و معده مي شود ولی اگر فرد مبتلا به یکی از این بیماریها باشد خوردن مایع منی منجر به انتقال بیماری مي گردد و عوارض جبران ناپذيري به همراه دارد.

 

در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد و فرد ناقل خاموش بیماری می باشد خوردن مایع منی توصیه نمی گردد و کاری است بسيار اشتباه.

متاسفانه در برخی از فیلمهای پورنو تصاویر خوردن مایع منی توسط زنان فاحشه به تصویر کشیده می شود و همین عاملی شده تا افراد با تقلید از این فیلمها اقدام به چنین کاری کنند که اشتباه بوده و می تواند ناقل بیماریها باشد.
لذا چه از نظر شرعی و چه از نظر پزشکی خوردن مایع منی امری بسيار نكوهيده و خطرناك می باشد.

منبع:
نقل از دکتر شیخ الاسلامی
tanzimekhanevadeh.com

 

 



:: موضوعات مرتبط: بلعیدن مایع منی-دیدگاه علمی پزشکی و دیدگاه شرعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد